tiistai 12. marraskuuta 2013

Kuka pelkää pimeää?

MINÄ !!!

Pelkään ihan kuollakseni pimeää, en tiedä edes miksi... Se on nyt täällä maalla anoppilassa muodostunut ongelmaksi. Paikkahan sijaitsee mun mielestä keskellä ei mitään (citygirl kun olen!!) ja täällä on ehkä tässä 5 kilsan säteellä viisi katulamppua ristissä. HUI. Plus tämän talon pihavalot sammuu klo. 24.



Ongelman tästä saa kun a) koira pitää pissittää vikana ennen nukkumaan menoa ja ekana herätessä (aamullakin on pimeetä), b) haluttais muuttaa tänne, c) joka puolella on metsää ja niissä mahdollisesti kaikkia pelottavia juttuja.



Mitenhän pääsisin tästä pelosta yli? En haluais siirtää näitä mun pelkoja lapselle. Ja mun pelkojen listaan pimeän lisäksi kuuluu myös se iki-ihana oksentaminen, hammaslääkäri (liittyy tod.näk. edelliseen) ja lukit (ei hämähäkit, vain lukit). Osaisiko joku neuvoa miten peloista pääsee? Mitä te muut pelkäätte?

Rakkaudella Lola

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!