perjantai 13. syyskuuta 2013

Siivouspäivä

Oon ollu tänään todella tehokas! Koko kämppä on siivottu, vessa pesty, lakanat vaihdettu, tiskattu ja pari koneellista pyykkiäkin oon ehtinyt pyöräyttää. JES, nyt voi alkaa viikonloppu hyvillä mielin taas! Nykyään siivoaminen on musta aivan ihanaa. Ennen äiti kävi aina piirtelemässä mun telkkariin sydämiä, se oli niin pölynen... Ja muutenkin koko kämppä oli aina ihan kaaoksessa. En kyllä tiedä mistä moinen innostus on saanut alkunsa, mutta kivahan se on olla siistissä kodissa.
 
Eikä siinä vielä kaikki, oon käynyt lenkilläkin jo kerran, kohta lähden vielä uudelle kierrokselle. Ulkona on aivan ihana ilma. Jotenkin nyt on hyvä fiilis ja kiva päivä, ainakin mulla. Vielä kun vauva syntyis, niin voisin olla vielä näääääin paljon ilosempi :) Nyt alan väsäämään Herra M:lle ruokaa, toivoi asioille lähtiessään uunimakkaraa ja perunamuussia ja sitähän on tulossa!
 
Yksi iloinen siivooja!
 
Illalla voikin sitten rentoutua hyvän leffan, saunan, kasvonaamion ja kynsien lakkauksen voimin. Ja huomenna pyörähtää käyntiin rv 39, eli ei enään montaa viikkoa tarvitse kärvistellä.
Ihanaa viikonloppua kaikille <3
 
Rakkaudella Lola


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!