tiistai 10. syyskuuta 2013

Odottavan aika on piiiiitkä...

Sänky odottaa nukkujaa.
 
Eilen olin todella väsynyt: valvoin koko yön supistusten ja vessassa ravaamisen kanssa. No, kohtahan yön valvomiset ovat osa arkea, ehkä. Paitsi silloin voi edes tuo toinen auttaa, nyt olen ihan yksin tämän asian kanssa. Odottavan aika on tosiaan pitkä.
 Käytiin päivän reissu meidän mökillä ja muuten otin vain rennosti :) Leia kävi vielä uimassa, varasteli omenoita puusta ja nautti vapaana juoksentelusta. Puudeli on alkanut vahtimaan mua haukkana, heti kun herra M ei ole paikalla, niin se murisee ja haukkuu kaikille äänille ja seuraa mua jopa vessaan. Hieman ärsyttävää..
 
Eilen alkoi syksyn yo-kirjoitukset, tuli jotenkin ikävä koulua ja omia lukio fiiliksiä. Muistan kuinka jännää aikaa se oli, mutta jostain syystä en siihen kyllä paljoa panostanut; yhtiinkään kirjoituksiin en edes lukenut. Mulle oli jotenkin selvää, että pääsen ylioppilaaksi ja kaikki menee läpi, enkä aikonut lähteä edes opiskelemaan mitään sellaista mihin koko tutkintoa olisin edes tarvinnut. Jotenkin mulla ei ole koskaan ollut kunnianhimoa koulua kohtaan ja sen huomasi: abi vuonna suoritin myös 12 kurssin ehdot.
 Kirjoitin syksyllä ruotsin ja uskonnon, keväällä äidinkielen, englannin ja yhteiskuntaopin. Kirjoitin B:n paperit ja pääsin lukematta ylioppilaaksi, harmi että koko tutkinnosta ei ole ollut mulle kertaakaan mitään hyötyä... Lukion jälkeen oon suorittanut kaksi ammattitutkintoa oppisopimuksella: yrittäjän ammattitutkinnon ja suurtalouskokin ammattitutkinnon, kumpaankaan ei ollut lukiosta tai yo-todistuksesta oikeastaan hyötyä. Mutta vielä mua kutkuttaisi opiskella, ehkäpä vielä yksi tutkinto :) Saa nähdä jääkö haaveeksi!
 
Tämmöisiä ajatuksia tähän päivään,
Rakkaudella Lola



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!