maanantai 2. syyskuuta 2013

Käpy selän alla

Mainitsin, että olen keräillyt metsästä käpyjä. En ole siellä mättäillä kylläkään pötkötellyt, hekumassa varsinkaan... Ja mihin niitä oon tarvinnut? Halusin vähän jotain uutta takapihan kukkalaatikoihin syksyksi, ei mitään perus kanervia... Keksin täyttää laatikot kävyillä, ilmaista ja kaunista!

Keväällä siellä oli orvokkeja...
 
... ja nyt käpyjä! Toivottavasti kurret ei tule mulle kostamaan käpy varkautta!
 
Kuukauden verran ovat tuossa kulhossa olleet ja olen huomannut, että ne ovat auenneet itsestään, kerätessä olivat siloisempia. Vielä yhtä ruukkua varten täytyisi kerätä, mutta voi olla että siirtyy synnytyksen jälkeiseen aikaan, ei oo helppoo tän mahan ja selän kanssa. Muutenkin oon kyllä luopunu toivosta: supistuksia ei ole kuulunut muutamaan päivään, kaikki paikat on kyllä ihan todella kipeät muuten...
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille <3 Meitsi lähtee viemään puudelia tohtorille, reppanalla on taas silmätulehdus :/
 
Rakkaudella Lola

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!