tiistai 12. tammikuuta 2016

Week 2: No sitä teetä!

Jep, tällä viikolla vaihdan mun jatkuvan cokis zeron kittaamisen vihreän teen nauttimiseen. Töissä tulee juotua ihan likaa limsaa, mutta olishan siellä meillä vaikka minkälaista teetäkin tarjolla. Ja mä aion valita niistä sen vihreän.

 Viime viikolla muistelin veden juomista ja sehän onnistui aika kivasti, ei pissitä enää niin paljoa, haha. Nyt sitten buustataan nesteiden liikkeelle lähtemistä ja nautitaan muutama kuppi vihreää teetä päivittäin. Sokeria se musta kaipaisi, mutta hunajakin on oikein hyvää. Puntarikin näytti kilon verran vähemmän, jee.


Vihreän teen pitäisi vaikuttaa positiivisesti painonpudotukseen, alentaa kolesterolia ja blaa blaa muuta mukavaa. Joten miksipä ei? Mä näytän peukkua kupilliselle teetä! Mun mielikuvissa istun viltin kanssa sohvalla ja nautiskelen hiljaisuudessa kupposen jos toisenkin, mutta todellisuus uhmakkaan taaperon kanssa taitaa olla jotain ihan muuta. Saan varmaan juoda teeni lähinnä kylmänä....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!