maanantai 4. tammikuuta 2016

Week 1: water

Aina kun vuosi vaihtuu, niin kaikki lupaa muuttaa pahat tapansa ja tammikuun ajan homma voi luistaakin oikein mukavasti. Mutta viimeistään maaliskuussa kaikki dietit, jumpat ja muut on jo historiaa ja vanhat tutut kaavat ovat palanneet.
Mäkin lupasin vuoden vaihtuessa jatkaa mun omaa hyvän olon projektia ja panostaa vuonna 2016 omaan oloon. Mutta päätinkin tehdä sen toisin kuin aiemmin, ei kerta rytinällä, vaan viikko viikolta, pienin askelin. Sillä isot muutokset ei vaan toimi mulla (enkä usko että monilla muillakaan), joten tästäpä alkaa uusi projekti. 52 viikkoa.



Tällä viikolla numero yksi, aion taas opetella juomaan tarpeeksi vettä. Mulla ainakin juominen unohtuu tosi helposti, varsinkin töissä kiireessä. Olen asettanut itselleni tavoitteeksi 2,5 litraa vettä päivittäin ja voi pojat että muuten pissattaa. Nähtävästi myöskin epäpuhtaudet on lähteneet liikkeelle, koska mun ensaakoskaanfinnejä-ihoon on sellasia tullut. Kaksi vielä, tää on ihan historiallista.



Omassa arjessani huomaan, että veden juominen vaikuttaa mun vireystilaan, siihen kuinka kipeät jalat on duunipäivän jälkeen ja näläntunteeseen. Aiemmin oon täällä kirjotellu, että mun syöminen on ihan mitä sattuu ja luulen, että mun elimistö ei tunnista kunnolla janon ja näläntunteen eroa. Joten nyt juodaan! Ainut miinus tässä hommassa on toi jatkuva pissähätä, mutta sen pitäisi tasaantua jossain vaiheessa, näin muistelisin. Kerron sitten ens viikolla, kuin tää homma etenee ja mitä uusia juttuja sen jälkeen opetellaan.

Unohdetaan tipattomat ja juodaan kirkasta, raikasta VETTÄ. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!