tiistai 27. tammikuuta 2015

Karstulan käsityötalo

Oltiin tosiaan viime viikolla Karstulassa Jimin mummilassa ja tulin vinkkaamaan teille eräästä paikasta, missä olen useasti vieraillut.
 

 
Aivan Karstulan keskustassa on nimittäin Karstulan käsityötalo, joka on oikea aarreaitta! Itse tykkään kovasti tämän kaltaisista putiikeista ja tuollakin olen usein vieraillut ja tehnyt ostoksia. Kun kävimme tuolla viime perjantaina, olin varastautunut kameralla, mutta tietenkin unohdin muistikortin läppäriin. Ystävällinen omistaja lainasi omaa kameraansa, mutta valitettavasti oli jo niin hämärää, että sisäkuvat olivat suttua. Ensi kerralla otan lisää kuvia sisältä! Kiitos vielä ystävällisyydestä.
 
Mutta syy miksi sinne oli taas päästävä, oli tämä suloinen heijastin. Viime talvena ostin tuolta vähän saman tyylisen heijastimen ja yhden lahjaksikkin, omani on valitettavasti hukkunut. Joten ei muuta kuin katsomaan, josko vielä olisi heijastimia tarjolla.

Eikö ookkin kerrassaan ihastuttava!
 
Ostin myös meille sopivat kynttilät, juuri oikeat värit!

 
Suosittelen lämpimästi tätä paikkaa, aivan ihania juttuja tarjolla. Käydessäni olen huomannut, että tuotteet vaihtuvat sesongin mukaan. Tällä hetkellä oli paljon villasukkia ja lapasia, kynttilöitä, saippuoita, mattoja, koristeita, koruja ja ihan perinteisiä tuohi-töitä. Tää on jokaisen Karstulan reissun must see - kohde!

1 kommentti:

Ilahduta mua ja jätä kommentti!