perjantai 23. tammikuuta 2015

Ja mites sitten kävikään?

Kolme päivää päiväkodissa takana ja fiilis on kerrassaan hyvä!
 
Maanantaina vein Jimin ekaa kertaa päiväkotiin, sinne se poika juoksi muiden lasten luo, eikä peräänsä katsonut. Minä jäin monttu auki oven pieleen vilkuttamaan. Kertakaan päiväkodissa ei ole itketty, vierastettu muita tai ikävöity vanhempia ja ruokakin on maistunut hyvin. Äiti ei voisi olla ylpeämpi! Päiväkotiin meno oli oikea päätös, vaikka välillä vähän epäilyttikin.
 
 
 Tällä viikolla onkin sitten ollut muita stressin aiheita, nimittäin mun ja autojen rakoileva yhteistyö. Kirjoitinkin muutama viikko sitten yhdestä jäätyneestä käsijarrusta, sen jälkeen lainassa ollut auto ei käynnistynyt ja tällä viikolla on mm. loppunut bensa motarille, kaivettu keskellä yötä autoa pois penkasta, työpaikan pihassa lämpötolppa oli lopettanut pyörimisen (eikä lähteny muuten rellu käyntiin) ja akkukin meni tyhjäksi... Oon niin todellakin aivan käsi autojen kanssa ja akka ratissa. Näiden sattumusten jälkeen oon ihan tosissaan alkanut harkita bussikorttia :D Miten voikin olla näin huono tuuri!!
 
 
Ja jotta tää postaus olis vielä vähän sekavampi, niin terveisiä täältä maalta! Mulla on muutaman päivän vapaa ja eilen hurautettiin tänne ex-anoppilaan kyläilemään. Mummilla oli jo kova ikävä Jimiä ja eihän siihen muuta ratkaisua ollut kun reissu maalle. Ihanaa viikonloppua kaikille! Mää lähden ulos nappailemmaan kuvia yhdestä löytämästäni jutusta ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!