maanantai 4. elokuuta 2014

Viikonlopun kuulumiset

Mulla oli kolmen päivän vapaat ja ehdin puuhastelemaan vaikka ja mitä!
 Lauantaina oli Blogikirppis, ihan huippu kiva tapahtuma. Porukkaa oli paljon ja myyntiäkin tuli ihan kivasti, loput vaatteet keräsin kasaan ja vein ne Jyväskylän ensi- ja turvakodille. Kyselin muiltakin, että olisiko halukkaita lahjoittamaan ja olihan siellä! Kaksi jätesäkillistä sain kasaan, turvakodilla oli vastassa iloisia ihmisiä ja itsellekkin jäi todella hyvä mieli :) Kiitos vielä Katriina!
 
 
Kuva Katriinan blogista lainattu.
 
Mulla oli vapaa viikonloppu ja kirppis touhujen jälkeen lähdin syömään Mirkan kanssa. Illalla suunnattiin isommalla bloggaaja porukalla pikku piknikille ja siitä vähän yökerhoon tanssimaan. Kuvat ei kuulemma olleet julkaisu kelpoisia (mitenniiii??), joten ei niitä sitten. Mulla oli ihan sairaan kivaa, enpä muista millon olis tullu noin naurettua ja hulluteltua!
 
Eilinen menikin kotona siivoillessa ja ulkoillessa. Käytiin kaupungilla syömässäkin ja se meinasi koitua kohtaloksi.. Jimi söi ravintolassa melonia, mutta yksi pala jäi kurkkuun kiinni. Ihan kauhea tilanne, jonka vakavuuden tajusin vasta myöhemmin. Nappasin vaan pojan käsivarsilleni, pää hieman alas päin ja taoin selkää. Onneksi pala irtosi kurkusta, sillä en tiedä mitä seuraavaksi olisin tehnyt!
 
Tänäänkin on ehtinyt jo sattua ja tapahtua. Mulle tuli vähän kalliimpi kauppareissu. Könysin auton takapenkillä Jimiä istuimeen, kun tuli tuulenpuuska ja mun ovi pamahti suoraan viereisen auton oveen. HUOH. No lommohan siihen tuli ja maalit irtos. Peltiähän se onneksi vaan on!
 
Huomenna jatkuu taas tuttuun tapaan duunit, joten hyviä öitä kaikille!
Rakkaudella Lola

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!