maanantai 17. maaliskuuta 2014

Synttärit nro. 2 ja kuulumiset

Nyt sen tajuaa, aika menee ihan älytöntä vauhtia! Jimbo täyttää tällä viikolla 6 kuukautta ja viime viikolla mun kummitytsy Nea täytti jo 2-vuotta! ÄÄÄK.
Muistan kun Nea syntyi, hän oli niiiiin pikkuinen. Olin vain vähän ennen Nean syntymää tutustunut Herra M:n ja hänelle sitten ihan intona kerroin Katrin käänteitä sairaalassa ja iloisia uutisia :)
 
Söpöliini <3
 
Nea on mun ihan eka kummilapsi ja kun mua pyydettiin kummiksi, niin purskahdin itkuun keskellä keskustaa :D Mun suunnitelmiinhan ei kuulunut omat lapset, heh heh. Nyt pikku neiti on jo niin omatoiminen ja voimakastahtoinen 2-vuotias.
 
Kemuihin lähdössä !
 
Eilen juhlittiin Nean synttäreitä, mutta Jimi ei päässyt mukaan, kun oli niin nuhainen. Herkkuja oli monenlaista ja maistoin kaikkea :D Olo onkin ollut tänään vähän krapulainen..
 
OOO-LA-LAA!
 
Tältä alkaa näyttää jos kotoilee... Väsähtänyt äiti.
 
Tänään ollaan vaan hengailtu kotona. Kotoilu saa mut ihan hirveen väsyneeks, mutta kävin kuitenkin pienellä lenkillä. Jimi on ollut todella turhautunut ja itkuinen koko päivän, täytyy aamulla varata aika lääkäriin ja tarkistaa, ettei vaan oo korvatulehdusta. Toivottavasti ei, kurjaahan se on katsoa, kun toinen on kipeenä :/ Nyt kaveri vetelee tyytyväisenä unia ja mäkin taidan hipsiä unille, öitä <3
 
 
Rakkaudella Lola
Ps. Katrin ja Nean juttuja pääsee lukemaan osoitteesta http://katrinjaneanblogi.blogspot.fi/

9 kommenttia:

  1. Äääks, mitä sä teet kuvillesi/millä muokkaat niitä?

    VastaaPoista
  2. Lähti kommentti etuajassa!! :D Kuulosti tökerölle, eli siis, millä muokkailet kuvasi? Ja mistä tuo sun hiuspanta on? Ihana!
    Mun pitäs itse kans ostaa taas uusia hiuspantoja ja hävittää tää vanha kaiken piilottaja panta. :D Tää on semmonen karseen ruma ja aina päässä.... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Picasalla muokkaan! Näissä kuvissa on käytetty pelkästään niitä valmiita juttuja, eli värikylläisyyttä lisätty ja kuvia terävöitetty. Oon niin urpo koneiden kanssa, että en vaan osaa muuta :D ja panta on ostettu kauan sitten seppälästä, mutta näin joku aika sitten hennesillä vähän samanlaisia :) on kyllä kätsy panta, mutta puhtaissa hiuksissa ei pysy ilman hiuspuuteria..

      Poista
  3. On kyllä suloinen kummityttö :) Ja sulle sopii punainen tosi hyvin, oon vissiin sanonu joskus ennenkin :) Nätti olet.

    VastaaPoista
  4. Jimille paranemisia ! Niin se aika vaan rienrtää ja tilanteet muuttuu :) mutta onneksi ollaan pysytty ystävinä <3

    VastaaPoista

Ilahduta mua ja jätä kommentti!