torstai 6. maaliskuuta 2014

Elämä on hektistä ja tässä ja NYT

Koko viikon oon ollu menossa ja hommaa riittää! Joten en oo edes vilkassu läppäriin, saati että olisin edes jaksanut. Ollaan menty nukkumaan aikaisin, ulkoiltu, käyty shoppailemassa (synttäri lahjoja kummitytsyille), siivottu ja kyläilty. Kamerastakin on ollu jo viikon akku loppu ja laturi on teillä tietämättömillä, joten kuvaton postaus, poorinkia.
 
Mun molemmilla kummitytöillä on tässä kuussa synttärit ja lauantaina hurautetaankin yökylään mun yhden rakkaimman ystävän luokse ja sunnuntaina juhlitaan kummityttöni synttäreitä. Vitsit vuosi on menny nopeesti! Ystäväni T oli aika viimeisillään raskaana, kun sain itse tietää omasta raskaudestani. Oli kyllä aika koomista, kun asia selvisi mulle T:n babyshowereilla. Valittelin kummallisia olojani ja epäilin vahvasti kärsiväni jonkin sortin vitamiinin puutoksesta :D Vitamiinin puutos olikin koko maailman ihanin asia <3
Seuraavan viikon sunnuntaina juhlitaankin mun toisen kummitytön synttäreitä, meidän elämä on kyllä yhtä juhlaa nyt. No saanpahan paljon kakkua!
 
Paljon olis taas juttua, mutta väsyttää niin vietävästi. Lupaan palata viikonloppuna takaisin asian äärelle ja esitellä mm. meidän välikausi vaatetusta ja mun uusia kirppis löytöjä. Ja tietty kuvia synttäri kemuista!
 
Rakkaudella Lola
 
Ps. Oon nauttinut kaikesta täysin rinnoin, sillä elämä on TÄSSÄ ja NYT. Monesti se valitettavasti tuppaa unohtumaan.
PPS. Jimi on oppinut peruuttamaan. Täällä pakitellaan kaikkien huonekalujen alle jatkuvalla syötöllä :D

2 kommenttia:

  1. jeij hyvä jimbo ! <3 koitetaan myökin kiireen keskellä nähdä ennen synttärihumua!!

    VastaaPoista

Ilahduta mua ja jätä kommentti!