sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Eilinen pihalla

Eilen oli ihan huippu päivä! Keli oli ihan huippu ja meillä oli treffit Katriinan ja Nean kanssa. Lähdettiin lenkille kiertämään Jyväsjärveä ja loppujen lopuksi päädyttiin vielä jäällekkin kävelemään.
 
 
 
Mulla oli mukana termarissa kaakaot, istuskeltiin laiturilla nauttien niistä. Seuraava etappi oli kotakahvilan ihanat muurikkaletut, NAM! Onneks oltiin jo lenkkeilty ennen tätä :D Siitä matka jatkui sataman kahvioon syöttämään Jimiä ja juomaan kuumaa juomaa. Saatiinkin sitten inspis lähtee testaamaan retkiluistimia.
Siis OMG :D Se oli hauskaa, mutta hurts like hell!! Mulla oli jalat koko ajan ihan maitohapoilla, tarkemmin sanottuna penikat. Olin ihan tuskainen niiden kanssa. Jossain vaiheessa loikkasin seisomaan hankeen niissä lustimissa, se autto! Kun oltiin palaamassa takaisin rantaan,otin kunnon vauhdit, kompastuin ja liuin äksänä mahallani pitkin jäätä. Jimin vaunut vaan jatkoivat matkaa... Meinasin kuolla kyllä nauruun :D Loppujen lopuksi otin koko luistimet pois ja kävelin loppu matkan. Ens talvena testaan tätä kyllä uudestaan!
 
 
 
 
 
Ulkoilun jälkeen iski nälkä ja mehän täräytettiin pizzalle. Oltiinhan ulkoiltu 4 tuntia! Hahahaa. Illasta kävin vielä mun vanhemmilla ja siellä oli laskiais pullia..
 
Kivaa laskiaissunnuntaita! Täällä ei taida olla oikeen enää pulkkamäkiä missään, joten me syödään vaan pullaa! Ja hernaria tietty!
 
Rakkaudella Lola

2 kommenttia:

  1. Voieii mikä söpö poitsu sieltä makuupussista kurkistaa!

    Sait muuten just uuden lukijan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos! Puolueellisena oon samaa mieltä :D

      Ja kiitos, ihan huippua!

      Poista

Ilahduta mua ja jätä kommentti!