torstai 27. helmikuuta 2014

Menossa - pika moikat

Mulla on ollut tosi kiire viikko. Maanantaina tultiin Karstulasta, tiistaina mentiin Jimbon kanssa mun vanhempien luo ja tänään palattiin kotiin. Meillä onkin nyt kylässä mun sisko ja vanhempieni toinen koira Bono, tupa on täynnä!
 
Tiistaina kävin Katriinan ja Nean kanssa ulkoilemassa. Samalla reissulla Katriina teki mulle InBody-mittauksen, kerron siitä lisää myöhemmin! Keskiviikkona ja tänään mulla oli aikaa sitten sovittuja menoja ja Jimi oli Herra M:n kanssa.
 Täytyy kyllä sanoo, että oon nyt aivan poikki väsy. Ei olla oltu viikkoon kotona ja oon raahannu tavaroita ja Jimiä ympäri kyliä viikon verran (itestäni puhumattakaan). Palataan huomenna asiaan, minä painun saunan kautta nukkumaan. Hyvää yötä <3
 
Rakkaudella Lola

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!