torstai 30. tammikuuta 2014

Reissussa mummolassa

Eilen otimme Jimin ja Herra M:n kanssa suunnan kohti Karstulaa. Haluan, että Jimi saa viettää mahdollisimman paljon aikaa Herra M:n ja hänen sukulaistensa kanssa, varsinki ex-anoppi on minulle rakas ja tärkeä. Ja hyvissä väleissä olemme Herra M:n kanssa, luulen että tulevaisuudessa olemme hyviä ystäviä :) Jimi on kuitenkin kaikista tärkein, hänen etuaan meidän täytyy ekana ajatella!

 
 
Illasta saavuimme tänne ja yö meni paremmissa merkeissä kuin aiemmin, VAIN kolme kertaa herättiin! Toissa yönä kahdesti, olin aamulla niiiin virkeänä, että melkein jaksoin siivota kotona :D Tänä aamuna sainkin mennä vielä takaisin unille, kun M viihdytti Jimboa, oikeen luksusta mulle! Tänään muuten ollaan hengailtu, siivottu ja paistelin muille lettuja. Toistaiseksi olen pysynyt niistä erossa :D Oon yrittäny rustata ruokavaliosta postausta, mutta mulla on inspis ihan hukassa.. Joten, jos olisi jotain ideoita / toiveita, niin tell me!



Rakkaudella Lola

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!