tiistai 28. tammikuuta 2014

4kk neuvola ja kuulumiset

Meillä oli tänään neuvola ja poika sai taas kehuja, on niin jäntevä ja sosiaalinen.
 Kyselin siellä, että onkohan meillä joku vaihe menossa, vai mistä johtuu Jimin jatkuva yö-heräily. Muutaman viikon ajan ollaan herätty 2-5 kertaa yössä... Aikaisemmin vaan kerran. Oon ollu ihan tosi tosi väsyny, koska mulla on ollu se iki-ihana flunssa ja ollaan nyt kuitenkin yöt ja aamut kahdestaan (niin ja suurin osa päivistäkin). Viime yönä Jimi heräsi klo. 23, klo. 1, klo. 3, klo. 5 ja klo. 7 olikin aika nousta ylös. Olin kyllä aamulla silmät niin kierossa että että... Onneksi Herra M on autellut mua tällä viikolla :) Ja siis auttelee muutenkin!
 

Uudet mitatkin saatiin ja tässäpä niitä:
 
  • paino 7,045g (19.12.13 6190g)
  • pituus 65,5 cm (19.12.13 61,5 cm)
Tänään on ollu muuten kyllä ihan kiva päivä. Neuvolan jälkeen otin omaa aikaa ja lähdin ystäväni kanssa kirpparille. Ja taas tehtiin löytöjä! Ostin olohuoneeseen verhot (mulla ei oo kahteen vuoteen ollutkaan niitä :D) 2kpl/ 8€ ja kolme tyynyliinaa 7€, kaksi sohvalle ja yksi sänkyyn. Kirppiksen jälkeen pyörähdettiin ruokakaupassa ja pysyin ruodussa ruokavalion suhteen, vaikka mulla oli ihan kiljuva nälkä. Kotiin palatessa tehtiin Herra M:n kanssa läpsystä vaihto, puin pojalle ulkokamat niskaan ja lähdin vielä ystäväni kanssa kävelylle. Tuli kyllä hyvä fiilis!
 
 
 
Ihanaa iltaa kaikille <3
Rakkaudella Lola


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!