torstai 19. syyskuuta 2013

Pika moikat

Käytiin eilen illalla yhdessä lenkillä rannassa ja otettiin vähän kuvia. Tai kaikki kuvat on herra M:n ottamia, joten kunnia hänelle! Muutenkin eilen oli mukava päivä, oikeastaan koko päivän olin liikkeellä. Kiertelin kälyn kanssa kaupoissa ja kävimme syömässä :)
 Supistukset ovat olleet aika vaisuja muutaman päivän, mutta olo on jotenkin kumman levoton. Monta yötä mun on ollut todella hankalaa nukkua ja oonkin saattanut herätä keskellä yötä valvomaan moneksi tunniksi. Ja aamulla tietty herään tosi aikaisin... Oon todella huono nukkumaan päivisin, joten tässä on menty jo monta päivää vähillä unilla, mutta ei se haittaa! Olo on energinen ja hyvä.
 
 
 
 
"AI AI AI, nyt supistaa"
 
Tänään olin taas pystyssä heti aamusta ja aloin puuhaamaan viikko siivousta. Jo kello 11 oli tiskit tiskattu, lakanat vaihdettu, vessa pesty, matot ulkona hakattuna ja kämpä imuroitu ja mopattu! Nää on jo ihan uudet enkat :D Loppu päivän voikin vaan ottaa rennosti ja pestä pyykkiä. Kohta pyyhkäsen tästä lenkille Leian kanssa ja ehkä lähden kiertelemään kirpparia. Illalla meille tulee vieras ja tehdään ruoaksi tortilloja, ne on kyllä niin kivoja tehdä! Helppoa ja nopeita, kaikki saa laittaa väliin mitä haluavat :) Huomenna olis tarkotus käydä kaupoilla hamstraamassa kaappeihin tavaroita ja hankkia vielä muutama juttu vauvaa varten. Ajattelin myös täyttää pakastinta ruoilla, on sitten valmiina evästä, kun vauva syntyy ja ei tarvitse ihan heti kauppaan kirmata.
 
 
 
Kivaa torstaita kaikille!
Rakkaudella Lola

3 kommenttia:

  1. Kyllä se sieltä tulee! :p Mulla tuli semmosia hirveitä kuumia aaltoja päivää ennen supistusten alkamista, ja sit kuulemma olin jotenkin ihan poissaolevan näköinen. Et ne synnytystä enteilevät "oireet" voi olla tosiaan vissiin ihan laidasta laitaan, semmosia ettei sitä tajuakaan mitä ne oikein meinaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ainakin ajatus on pätkinyt ihan kiitettävästi tässä pari päivää, hmmm...

      Poista
  2. Mä huomasin edellisenä iltana että tuo pikkuneiti oli laskeutunut jo niin alas että oli TODELLA vaikeeta kiivetä raput yläkertaan, aamulla sitten neiti ilmoitti supistusten muodossa kello 6:30 että tulossa ollaan :)

    VastaaPoista

Ilahduta mua ja jätä kommentti!