sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Perjantain kirppis löydöt

Kävin tosiaan perjantaina Vaajakoskella kirppiksellä ja täytyy kyllä sanoa, että tuo paikka on positiivinen yllättäjä! Oon nyt kahdesti siellä käynyt ja molemmilla kerroilla oon tehnyt hyviä löytöjä. Viimeksi löysin kaksi uutta hurtta-merkkistä hihnaa 2€ kpl, yhden villapaidan ja vyölaukun (sellaisen sporttisen, ei juntti mallia) mun metsä lenkeille. Meidän äiti löyti uudet, aivan ihanat bootsit 7 eurolla, oon vieläkin kade niistä!
Tälläkin kerralla löysin kaikkea kivaa, mm. aika uuden näköiset Converset, sellaiset valkoista nahkaa olevat, mutta ne oli mulle liian pienet :/ Tässäpä kuvia mitä tarttui matkaan.
 
Pikkuinen pipo vauvalle, 2€. Katseltiin tätä äitin kanssa liikkeestä jo yhtenä päivänä, mutta sattui nyt vastaan tuolla :)
 
Musta tuubihuivi, yksi mulla jo on, mutta se on hirveän paksu. Tämä on tällainen hieman ohuempi malli, 2€.
 
Puudelille talvivaate, 4€. Leialla on yksi talvitakki, mutta en löydä sitä mistään! Tämä on nyt varalle.
 
Paita mammalle, 3€.
 
Ja loppuun vielä puudelin kynitty look, kaverilla on uusi nimi nyt: tikkujalka.
 
Että tämmöisiä tällä kertaa :) Kivaa ja rentoa sunnuntaita kaikille!
Rakkaudella Lola
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!