sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Nyt kyllästyttää kaikki

Muhun on iskeny joku sistusvimma, haluaisin pistää koko kämpän uusiksi! Ahdistaa kaikki nämä huonekalut ja tavarat: tavaraa oon yrittäny koko ajan karsia viime keväästä lähtien. Ainut huone mihin oon suhteellisen tyytyväinen, on makuuhuuone. Ainoastaan siellä oleva lipasto ärsyttää, se on väärän värinen. Tätä kirjoittaessa tuli mieleen, että on mullakin ongelmat :D Mutta anyway, selailin netin ihmeellistä maailmaa ja kokosin kollaaseja asioista joita haluaisin mun kotiin. Budjettihan meillä on olematon, joten mitään jäätävän kalliita en edes ajatellut (lottovoitto, missä viivyt?). Olohuoneeseen on tulossa muutosta, kun maalaan yhden vanhan lipaston ja tv-tason valkoiseksi ja hommaan uudet seinähyllyt. Myöskin sohva lähtee pois ja tilalle tulee metallirunkoinen sohvasänky.
 
Sohvaan:
Haluaisin uuteen sohvasänkyyn paljon tyynyjä! Ja mielellään erilaisia, kivasti niitä nyt jo on tässä kämpässä, muuta kuosit ei enää miellytä :)
 
Tyynynpäälinen täältä.
Tyynynpäällinen täältä.
Oon raita-fani, niitä löytyy niin vaatteissa kuin lakanoissakin. Tällainen tyynynpäälinen olis ihana.
Tänä kesänä oon ollut ihan rakastunut keltaiseen, pakkohan sitä on sohvallekin saada! Tyynynpäällinen löytyy täältä.
En erityisemmin pidä Pentikistä, mutta tämä tyynynpäällinen on musta ihana. Must have!
Kaikki neulotut jutut on mun mieleen, niin myös tämä peitto.
 
Muita juttuja:
Kuten aiemmin mainitsin, monta asiaa haluaisin vaihtaa...
Uudet matot: pilkullinen olohuoneen puolelle ja raidallinen keittiöön.
Jotenkin niin sympaattiset lakanat!
Vauvan leluille (ja myöskin Leian) oma säilytyskori.

Lack-hyllyjä on kaksi keittiön seinällä ja olohuoneeseenkin voisi muutaman kirjoille laittaa. Tuo suihkuverho on musta tosi hauska :)
Tässä suihkuverhossa on sitä jotain, ihanat röyhelöt!


Rakastan lakanoita! Valkoiset tästä ja ruudulliset tästä.
Onko muihin iskenyt sistusvimmaa? Musta tuntuu, että mulla tulee tää aina syksyisin :) Pakko tehdä jotain tälle kämpälle...
 
Rakkaudella Lola
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!