torstai 18. heinäkuuta 2013

Vaatteita mammalle

En oo ostanu yhtään äitiysvaatteita, pitkään mahtui ihan mun omat vaatteet ja nyt kesällä oon kulkenu vaan mekoissa ja legginsseissä. Ja oikeastaan kaikki mun vanhat vaatteet mahtuu vieläkin, PAITSI housut ja takit. Tällä viikolla on ollu niin vilposta, että oon kulkenu villatakissa (syksy tulee  <3) ja  tajusin, että hitto, mulla on vaan yhdet vilpoisan kelin legginsit. Eli housuja hankkimaan.

Pidän kovasti kirkkaista väreistä ja toisaalta myös neutraaleista, hmmm...


Ajattelin sitten, että en kyllä osta mitään uusia housuja. Tässähän on enään max 11 viikkoa vauvan syntymään ja tuskin sen synnytyksen jälkeen ihan heti tekee mieli mitään farkkuja jalkaan kiskoa. Paitsi siinähän voi mennä aikaa kauankin ennen kuin maha katoaa.. No anyway, lähdin kirpparille ja ostinkin sieltä farkut, hintaa niille tuli 3,60 €. Sitten ostin sieltä palan kangasta, josta ajattelin tehdä housuihin sellaisen resorin, hintaa 0,60 €. Leikkaan housuista vyötärön pois (ainakin edestä) ja teen kankaasta resorin tilalle. Ompelukonetta (ja mahdollista ammatillista avustusta) pyysin ystävältäni S:ltä ja lauantaina suuntaankin sinne. JEE, saan lauantaina äitiyshousut ja hintaan 4,20 €. Kirpparit ja tuunaus kannattaa! Esittelen housut kun ovat valmiit :)

Hain tänään puudelin mökkeilemästä kotiin ja huomenna mennään yhdessä retkelle. Tykkään niin paljon metsästä, eväistä ja Leia nauttii kun saa vapaana juosta :) Kiva retki tiedossa siis!

Ja kysymys lopuksi: mitä imetysliivejä suosittelette ja kuinka monet kannattaa hommata?

Rakkaudella Lola

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!