perjantai 12. heinäkuuta 2013

Tyttöjen juttuja ja herkku päivä

Mun pikkusisko on ollu meillä nyt yökyläilemässä. Ollaan katottu leffoja (Ted, Sex and the city 2, Aamiainen Tiffanylla ja Helmiä ja sikoja), pelattu korttia ja syöty herkkuja.
 
 Oon myös jatkanut tehotyttö touhuja ja aloittanut siivouksen ja raivaamisen. Tavaraa tästä kämpästä löytyy enemmän kuin laki sallii, mutta siitä on tosi hankalaa hankkiutua eroon. Tai ei nyt hankalaa hankkiutua eroon, on hankalaa luopua tavarasta. Mutta anyway, oon saanu yhden lipaston lähes kokonaan tyhjäksi ja vauvan tavarat ja vaatteet on nyt siellä. Vielä olis pari pussillista vaatteita pestävänä, mutta ne on sen verran isoja, että vien ne pesun jälkeen varastoon odottamaan. Pesukone on saanu taas kyytiä, pykkiä on pesty tänään jo 6 koneellista! Mistä meillä sitä oikein riittää??
 
Illasta käytiin puudelin kanssa koirapuistossa. Siellä olikin oikein ruuhka ja Leia vuoroin leikki ja vuoroin vähän ärhenteli. Siitä on viime aikoina tullut muutenkin vähän suojelevampi ja omistushaluinen, johtuisikohan tästä raskaudesta? Yritän kyllä kitkeä näitä ominaisuuksia pois...
 
Lasipullosa maistuu limppari paremmalta!
 
Tehtiin myös pizzoja, mulla oli tänään sokerien mittaus päivä ja hyvinä pysyivät herkuista huolimatta! Ja muutenkin ne on olleet hyvät, oon pysyny tiukkana ravinnon suhteen ja hyvä niin. Sen huomaa ainakin puntarilla, sillä koko raskauden aikana on painoa kertynyt huimat 5 tai 6 kiloa! Lauantaina alkaa jo rv 30 :)
 
Tässä nyt tällästä turhanpäivästä löpinää, hyvää yötä kaikille!
 
Rakkaudella Lola
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!