tiistai 2. heinäkuuta 2013

meikkipussin sisältö

Olen yllättänyt itseni ja taas innostunut meikkaamisesta. Viime kesästä asti olen kulkenut kylillä aika pitkälti au naturel - kun oli keittiössä töissä, niin ei sinne jaksanut paljoa meikkailla. Sitten tulin raskaaksi ja väsytti koko ajan ja ei taaskaan vaan jaksanut. Mutta nyt mulla on ollut niin naisellinen olo, lakatut kynnet ja laitettu tukka, olen saanut inspiksen tähän pärstänkin laittoon.
 
Meikkipussi on joululahja siskolta, fanitan Marilyn Monroeta.
 
 
Se on muuten jännä juttu, että kun on oppinut tietyllä tyylillä meikkaamaan, niin se tyyli säilyy (ainakin meidän perheen naisten keskuudessa tehtyjen havaintojen mukaan). Meikkaan aina kahdella tavalla: silmät rajauksilla tai ilman. Jos on tiedossa jotain spesiaalia, niin saatan laittaa luomiväriä, mutta hyvin harvoin. Jotenkin pidän yksinkertaisuudesta ja musta meikissä on aina hyvä pitää mielessä sanonta less is more.
 Ripsiväristä se kaikki alkoi, olin 12 ja ripsari tuli hiusvärin kaupan päällisenä. Seuraavaksi tuli lilat luomivärit ja pinkit huulikiillot, ylä-astella vedettiin kajaalit silmiin ja mustaa lakkaa kynsiin (pidän kyllä vieläkin mustasta kynsilakasta!!). Vasta parikymppisenä opettelin tekemään rajaukset ja ne tuli jäädäkseen, nykyään ne vedetään jo vapaalla kädellä ja korjata ei tarvitse. Mun meikkaaminen kestää yleensä noin 10-15 minuuttia, en voisi kuvitella tuhlaavani siihen pitempiä aikoja...
 
 
 
Kuvailin mun meikkipussin sisällön ja havaitsin pitäväni Lumenen meikeistä. Ostin joku aika sitten tuollaisen Garnierin bb-voiteen ja musta se on ihan hyvä. Mulla on hyvä iho ja en paljoa tarvitse peittävyyttä, muuta kuin poskiin ja leukaan, missä couperosaa on. Siihen tuo Cliniquen redness solutions -meikkivoide on ihan ykkönen!
 Tällä hetkellä mulla on käytössä Cliniquen poskipuna ja tuo alennusmyynneistä bongattu Yves rocherin aurinkopuuteri, kumpikin ajaa asiansa. Kulmiin laitan väriä Lumenen kajaalilla ja kulmapuukko kulkee aina mukana, en tykkää kulmien nyppimisestä yhtään! Aina kun nypin kulmia, niin aivastelen koko ajan, outoa?
 Tuo Lumenen Blueberry volume mascara on pitkästä aikaa ripsari mun mieleen! Erottelee, antaa volyymia ja tekee ripsistä pitkän näköiset + ihana silikooniharja! Jos olisin rikas, ostaisin aina mun lemppari lemppari ripsaria eli Diorin Diorshow -ripsiväriä, se on niiin ihanaa!
 Make up storen cake eylineri oli mun eka eylineri ja sillä tiellä ollaan vieläkin, tykkän tosi paljon! Yksi puteli kestää ihan tuhottoman kauan. Ja mun meikkipussukan piristäjä, Lumenen Angry Birds huulikiilto :D Sain sen lahjaksi ja oon tykkännyt, kestävä ja hyvä koostumus. Tuon Lumenen huulikiiltokynän sain myös lahjaksi ja sekin on tosi kestävää huulilla, voin suositella!
 
Mitkä on teidän meikkipussien lempparit? Löytyykö samoja tuotteita?
 
Rakkaudella Lola


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!