maanantai 29. heinäkuuta 2013

Ihana viikonloppu

Nyt on viikonloppu lusittu ja voin sanoa, että se oli huipuista huipuin pitkään aikaan! Oon luonteeltani sellainen menevä puuhastelija ja tänä viikonloppuna sain asioita paljon aikaiseksi.
Ihan ekaksi mieltä lämmitti siisti ja puhdas koti, mikä ei kyllä enää ihan täysin pidä paikkaansa... Puudelin mukana pihalta tulee kaikenlaista heinää ja lehteä, joten taidan imuroida tänään uudestaan. Mutta lauantai aamuna herätessäni iloitsin tästä kovasti! Oon ennen ollu todella sotkuinen, mutta nykyään siivoan ja karsin tavaroita päivittäin. Ahdistaa pienikin lika ja sotku, mun käy varmaankin kalpaten kun vauva on täällä, en ehdi siivoamaan...
 
Mamma ottaa arskaa!
 
Lauantaina pääsin myös rakkaan ystäväni luo kyläilemään. Nähdään liian harvoin, hän kun asuu vähän kauempana ja harvemmin tulee sitten lähdettyä :( Mutta nyt skarppasin ja pääsinkin tien päälle! Puudelin kanssa köröteltiin ikkunat auki (meidän autossa ei ole ilmastointia...) ja nautittiin auringosta. Perillä oli aikaa girl talkille ja minun pienen kummitytön ihastelulle. Puudeli saikin vähän ensi kosketusta vauvoihin, kovasti sitä piti käydä nuolemassa ja vähän hätäkin meinasi tulla kun vauva itki :) Oli aivan mielettömän ihanaa olla maalla, ulkona, rakkaan ystävän kanssa <3
 
Sunnuntaina mulla oli väsy ja torkuin pitkin päivää, johtuu varmasti tuosta helteestä. Sain vihdoin ja viimein kaikki vauvalle hankitut ja saadut vaatteet pestyä ja lajiteltua! Tuntukin jo ihan loputtomalta urakalta... Tai tästähän se vasta alkaa. Kokkailin meille herkkuja ja leivoin pullaa. M aina sanoo, että mun tekemät pullat on ihan kamalia, yritä aina välillä uudestaan, joskus vielä onnistun :D
 
Tällä viikolla olis luvassa ainakin neuvola ja ehkäpä reissu anoppilaan. Ja aion alottaa vaatteiden ja kenkien lajittelun, laitan niistä tänne juttua. Ajattelin jossakin vaiheessa varata kirpparille pöydän taas. Tai sitten myydä vaan netissä, kumpikohan olis parempi? Hyvää maanantaita kaikille!
 
Rakkaudella Lola
 
PS. Herra M:n toiveesta tänne tällainen kuva. Löytyi jääkaapin perältä. Ollut ehkäpä salaatti joskus. Väitin tieteelliseksi kokeeksi, hyi HELV*TTI.
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!