maanantai 4. maaliskuuta 2013

Vuorokauteen lisää tunteja, kiitos!

Miten tämä arki on vain tämmöistä? Mitään en ole ehtinyt viime aikoina tehdä ja jatkuva väsymys painaa... Helmikuu meni ohi niin, että viuhahti! Olisipa vuorokaudessa enemmän tunteja, saisin kaikki asiat hoidettua.
 
 Olen ollut töissä ja ravannut tavaroita kirpparille, vielä viikon verran on aikaa roudata kamoja. Ihan kivasti sieltä on tavaraa mennyt ja asunnon sisätilat on nyt tyhjennetty, seuraavana on varaston kamojen vuoro. Huh. Suuria muutoksiakin on elämässä näillä näkymin tulossa, mutta niistä lisää myöhemmin. Olen myös etsinyt minulle ja herra M:lle uutta kotia. Pitäisi vaan nyt saada tuo vanha asunto myytyä :) Lähipiirissäkin sattuu ja tapahtuu, eihän tässä meinaa enää mukana pysyä!
 
Hyvään saumaan sattui kolmen päivän vapaat, olin niin pienen breikin tarpeessa. Lähdimme anoppilaan Karstulaan ja rennosti ollaan otettu. Eilen kävimme retkellä koko porukan kanssa, oli aivan mielettömän ihana keli!
 
Vahanka -järven rannalla oli upeat maisemat.
 
Leia nauttii auringosta!
 
Eväänä hieman kuplivaa ;)
 
 
 
 
Eilen oli myös kulunut vuosi siitä, kun tapasin herra M:n, mitenkään emme tätä kyllä juhlistaneet. Sain kyllä tuliaisiksi kaupasta lemppari herkkuani :)
 
 
Lähden tästä leffan katseluun, mukavaa iltaa kaikille!
 
Rakkaudella Lola
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta mua ja jätä kommentti!