tiistai 12. maaliskuuta 2013

Elämä muuttuu

"Elämä liikkuu ei se voi seisahtua
kaikki muuttuu mutta antaa sen muuttua mä
tajusin tänään että rakastan sua
vielä eilen luulin ettei mikään liikuta mua
jos se muuttuu niin antaa sen muuttua"
Kaikki Muuttuu - Jani Wickholm
 
Tämä tuli ensimmäisenä mieleen, kun sain tietää olevani raskaana. Ihan rehellisesti sanottuna koskaan haaveisiini ei ole kuulunut perhe, enkä lapsenakaan leikkinyt nukeilla. Ystäväni ovat saaneet aivan itse vaihtaa lastensa vaipat.
Mutta heti kun sain tietää, sydämmeni suli. Tajusin heti, että näin tämän täytyykin mennä, tämä oli tarkoitettu näin. Olin onnellinen ja järkyttynyt yhtäaikaa. Ihmeellistä.
 
Nyt pyörähti käyntiin rv 12 (ennen en tajunnut näistä mitään :D) ja alku on ollut ihana ja kamala. On väsyttänyt, oksettanut, palellut ja maha on ollut kamalan kipeä. Mutta koko ajan olen ollut onnellinen. Myös tuleva isä on onnellinen, hämillään ja ihmeissään, mutta onnellinen <3

 
 
Se hetki, kun näimme varhaisultrassa pienen vilkkuvan pisteen, oli taianomainen. Kyllähän siinä lähes itku pääsi (niin kuin muutenkin kaikesta nykyään..) ja hymy nousi korviin. Taisi tulevaa isiä ihan jalkoja myöten heikottaa ;) Kun saimme eilen nähdä pienokaisen ultrassa, oli se vieläkin ihmeellistä. Kaveri heilui ja pyöri niin hurjasti, että kunnollista kuvaa ei saatu.
 
Aina ei elämä ole helppoa, mutta varmasti kaikki asiat aina järjestyvät. Uskon vahvasti siihen, että kun tarpeeksi jotain haluaa, niin sen myös voi saada. Mielestäni lapsi ei ole este omille unelmilleni, varmasti voin tulevaisuudessa tehdä mitä olen toivonutkin. Ja minulla on aivan mielettömiä ihmisiä ympärillä! Ystävät ja perheeni ovat varmasti apuna ja tukena (äitiini taitaa iskeä erittäin paha mummo-tauti... ). Onkin ollut todella hankalaa kirjoittaa tänne yhtään mitään, kun tämä on ollut lähes ainoa asia mielessä...

Vielä on monta viikkoa odotusta edessä ja monta jännittävää hetkeä. Toivon koko sydämmestäni, että kaikki sujuu hyvin.

Ihanaa iltaa!

Rakkaudella Lola

2 kommenttia:

Ilahduta mua ja jätä kommentti!