keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Vuosi 2012

Mietin tässä menyttä vuotta. Tämä on ollut minulle oikea elämän muutosten vuosi ja olen tutustunut paljon uusiin ihmisiin. Olen alkanut miettimään mitkä asiat oikeasti elämässä ovatkaan niitä tärkeitä.

Kun vuosi alkoi, halusin kovasti aloittaa terveellisen elämän ja jättää kaikki kurjat asiat vuoteen 2011. Aloin syömään terveellisemmin ja puhtaammin. Ajelin myös elämäni ensimmäisellä omalla autolla, mikä oli iso muutos, koska ennen työmatkat menivät pyörällä tai bussilla.

Maaliskuussa tapasin erään miehen, joka vei jalat alta. Ensimmäisestä kohtaamisesta tähän päivään asti olemme olleet yhdessä. Molemmat ovat kyllä aika tulisieluisia, joten konflikteilta ei ole säästytty, mutta sellaista elämä ja toisen rakastaminen on.

Maaliskuussa syntyi myös ensimmäinen kummityttöni Nea. Tämä kummitäti odotti aivan kamalasti pientä kääröä saapuvaksi ja kyllä se äitikin oli aika tuskastunut olotilaansa :D


 

Kesällä vietin lomaa ja nautin. Heinäkuussa hain Kuopiosta ensimmäisen koirani, Leian. Voi sitä iloa ja onnea, monta vuotta olin haaveillut omasta koirasta! Leia on maailman paras ystävä, se ei valita ja on aina iloinen, varsinkin kun tulen töistä kotiin. Ulkoilemme, leikimme ja pötköttelemme yhdessä, välillä myös käymme hieman tahtojen taistelua ;)

Matkalla koiran hakuun.
 
Yksi väsynyt matkustaja :)
 
Hullulla on halvat huvit!
 

Syksyllä jatkui taas koulu ja työt. Hommaa on ollut niin mahdottomasti, mutta toisaalta tälläistä puuhastelijaa se ei lainkaan haittaa. Sain myös syksyllä pyynnön tulla kummiksi, olin aivan sekaisin onnesta! Rakkaat ystäväni saavat lapsen maaliskuussa 2013, täällä on taas kummitäti aivan intona!

Talvella olen haaveillut lenkkeilystä, maratonista ja näyttön ja koulun valmistumisesta. Tavoitteita vuodelle 2013 on jo vino pino :)

Mukavia tapsan tansseja kaikille!

Rakkaudella Lola

1 kommentti:

Ilahduta mua ja jätä kommentti!